Garanțiile KMW Systems

Transport gratuit

transport-gratuit

Indiferent dacă faceți o comandă de echipamente, aveți nevoie să trimiteți ceva în service sau pur și simplu doriți să returnați un echipament deja achiziționat, transportul este asigurat de către noi. Oferim acest avantaj tuturor partenerilor noștri, indiferent de istoricul comenzilor sau valoarea acestora. Singura condiție pentru a beneficia de transport gratuit este ca acesta să se facă prin intermediul firmelor de curierat partenere: Fan Courier și Cargus.

Testează produsul

testeaza

Există situații în care specificațiile tehnice nu sunt suficiente pentru a alege echipamentul potrivit, amplasamentul, condițiile de iluminare și dinamica scenei monitorizate îngreunând stabilirea soluției optime. Astfel, pentru aceste cazuri vă punem la dispoziție posibilitatea de a lua în test oricâte echipamente aveți nevoie. Le testați pe toate și le păstrați doar pe acelea care se potrivesc proiectului! Pentru mai multe detalii, contactați echipa de vânzări .

Stocuri suficiente

stocuri suficiente

Știm cât de important este să aveți stocuri pe care să vă bazați în momentul ofertării, lipsa acestora putând afecta numărul de proiecte câștigate. De aceea, produsele din ofertă se află și în stoc. Totuși, în cazul în care indentificați un produs în ofertă care nu se află în stoc, vă vom prezenta cea mai potrivită alternativă din punct de vedere tehnic, la un cost similar. Dacă doriți echipamente Dahua care nu se află în mod uzual în oferta noastră, le putem comanda special pentru dvs. Pentru mai multe detalii, vă invităm sa contactați echipa de vânzări .

Garanție până la 5 ani

garantie 5 ani

Toate echipamentele listate pe acest site beneficiază de garanție. Produsele Dahua și Ajax beneficiază de o garanție de 24 de luni, iar cele din gama proprie KMW Systems de 5 ani. Garanția presupune repararea gratuită a defectelor de fabricație, iar în cazul în care produsul nu poate fi reparat, acesta va fi înlocuit cu un produs similar. Reparațiile se realizează în service-ul KMW Systems, iar garanția se va prelungi cu perioada de timp cât produsul defect a staționat în service.

De regulă, echipamentele defecte primite în service se soluționează în 1-3 zile lucrătoare, iar în cazuri excepționale veți fi contactat pentru mai multe detalii privind problema identificată și soluțiile găsite.

Dacă sunteți beneficiarul unui sistem de supraveghere video, vă recomandăm să apelați la o companie autorizată pentru instalarea și mentenanța acestora, deoarece defectele apărute ca urmare a instalării, utilizării și întreținerii neadecvate sau neconforme cu instrucțiunile producătorului, pot anula garanția.

Suport tehnic

suport tehnic

Dacă nu găsiți răspunsul la întrebările dvs. în secțiunea de Întrebări frecvente  vă invităm să contactați echipa tehnică KMW Systems.

În plus, pentru a fi anunțat lunar despre ultimele articole de interes publicate pe blogul KMW Systems, vă puteți înscrie la newsletterul nostru, completând formularul de pe banderola de jos a site-ului. Bonus, la înscriere primiți un e-Book gratuit despre "9 elemente de care trebuie să ții cont atunci când alegi un sistem de supraveghere video". Acesta îl puteți oferi și clienților dvs!

Service rapid

service rapid

Ați identificat o problemă la un echipament comandat de la noi și ați stabilit împreună cu unul dintre colegii noștrii din service că problema nu poate fi soluționată local, de către dvs? Atunci îl puteți trimite pentru o verificare la service-ul KMW Systems. Dacă se constată o defecțiune care face obiectul garanției, atunci reparațiile sunt gratuite. În cazul în care produsul este ieșit din garanție, reparația se face contra-cost, după ce ne confirmați acordul dumneavoastră cu privire la costul reparațiilor. De regulă, acestea se soluționează în 1-3 zile lucrătoare de la recepția în service.

 

*Oferta se adresează exclusiv firmelor de securitate, autorizate pentru instalarea sistemelor de supraveghere video.